Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecné obchodní podmínky
Všeobecná ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky platí pro cateringové služby poskytované obchodní společností Enjoy Catering s.r.o. a upravují vztah mezi kupujícím (dále jen kupující) a prodávajícím (dále jen dodavatel): Enjoy Catering s.r.o., Nuselská 336/112, Praha 4, 140 00, IČ: 29042429, DIČ: CZ 29042429 a jsou pro obě strany závazné. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami prodávajícího.
Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením§ 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy a smlouvy o poskytování navazujících služeb (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím (dodavatelem) a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) mimo jiné i prostřednictvím webové stránky umístěné na internetové adrese www.enjoy-catering.cz (dále jen „webová stránka“).
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Komunikace mezi stranami
Komunikace mezi stranami bude probíhat primárně prostřednictvím zpráv elektronické pošty, v případě dodavatele se jedná o adresu tomas@eniov-catering.cz, u kupujícího je relevantní adresou e-mailová adresa sdělená při odeslání objednávky. Pro telefonickou komunikaci je kontaktním číslem dodavatele telefonní číslo: +420 608 068 333, číslem kupujícího pak telefonní číslo sdělené při podání objednávky.
Údaje uvedené kupujícím ve-mailové komunikaci a při objednávání zboží jsou dodavatelem považovány za správné.
Uzavření kupní smlouvy
Webová stránka obsahuje informace o nabízených službách. Veškerá prezentace služeb umístěná na webové stránce je informativního charakteru a dodavatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ani smlouvu o poskytování služeb.
Objednávku odešle kupující dodavateli prostřednictvím e-mailové adresy tomas@enjoycatering. cz.
Objednávka cateringových služeb odeslaná dodavateli je považována za návrh kupní smlouvy.
Dodavatel po obdržení objednávky prověří možnosti realizace objednávky, a to zejména z hlediska požadovaného sortimentu, termínu a místa dodání.
Dodavatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Dodavatel kupujícímu potvrzuje realizaci objednávky vždy písemně e-mailem na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Termín potvrzení objednávky je stanoven na 3 pracovní dny ode dne, kdy byla doručena objednávka.
Smluvní vztah mezi dodavatelem a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je dodavatelem zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže dodavatel splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky dodavateli na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
Všechny objednávky přijaté dodavatelem jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky dodavatelem. Kupující může zrušit objednávku prostřednictvím e-mailu dodavatele uvedeného v těchto obchodních podmínkách.
Odstoupení od smlouvy
Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší.
Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
– poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a dodavatel před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
– o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
– dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli dodavatele,
– o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
– o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
– v dalších případech uvedených v§ 1837 občanského zákoníku.
Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu dodavatel bezodkladně, nejpozdějivšak do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Dodavatel vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Dodavatel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Dodavatel bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
Realizace cateringových služeb
Cateringové služby jsou realizovány v termínu předem stanoveném v objednávce a dodavatel zajistí bezproblémový průběh cateringové akce na základě objednávky kupujícího. Veškeré podmínky realizace (složení cateringu, místo realizace, čas, doprava, personální zajištění, poskytnutí inventáře a mobiliáře) jsou předem odsouhlaseny oběma stranami.
Doprava
Catering je dodavatelem dopravován chladícím vozem za dodržení všech podmínek pro převoz čerstvého jídla – HACCP. Po dohodě s dodavatelem je možné si objednávku vyzvednout v místě výroby. Od okamžiku převzetí objednaného cateringu neručí dodavatel za další nakládání s vyzvednutou objednávkou. Kupující převzetím objednaného cateringu přebírá zodpovědnost za svou objednávku.
Dodací lhůta
Termín a čas dodání je uveden na první straně objednávky. Tento termín může být změněn dohodou mezi dodavatelem a kupujícím.
Platební podmínky
Cateringové služby jsou hrazeny v hotovosti po realizaci akce (kupující obdrží fakturu a příjmový pokladní doklad o úhradě) nebo bankovním převodem po realizaci akce. Dodavatel může stanovit úhradu zálohy ve výši 80% z celkové ceny objednaných cateringových služeb. V případě úhrady zálohy musí být tato částka připsána na účet dodavatele nejpozději 1 týden před realizací, jinak je dodavatel oprávněn plnění objednávky stornovat. Kupující si je vědom, že realizací cateringové akce dodavateli vznikla pohledávka, která je závazná. Na základě této pohledávky a všeobecných obchodních podmínek je prodávající oprávněn tyto pohledávky vymáhat a případně jejich vymáháním pověřit advokáta či jiného zmocněnce. Faktura je splatná do 14 dnů od uskutečněné akce. Za opožděnou úhradu bude účtován poplatkem O, 1 % z dlužné částky za každý den prodlení.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Změna objednávky
Navýšení nebo snížení objednávky cateringu lze změnit pouze po předchozí domluvě s dodavatelem, který dle kapacitních možností určí, zda je možné navýšení. Navýšení nebo snížení objemu lze provést nejpozději do 5 pracovních dnů před realizací cateringové akce.
Storno objednávky
Zrušení objednávky cateringové akce je možné z jakéhokoliv důvodu ( i v případě opatření státu nebo územně samosprávného celku v důsledku, kterého bude zamezeno pořadateli akce akci uskutečnit – zejména opatření týkající se koronaviru / COVID -19) do 7 dnů před plánovanou akcí a to bez finančních náhrad. Po tomto termínu bude účtován storno poplatek z celkové výše objednávky:
6-7dnů před plánovanou akcí 10%
4 -5 dnů před plánovanou akcí 30%
3 dny před plánovanou akcí 60%
1 – 2 dny před plánovanou akcí 100%
Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567 /15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum česká republika, se sídlem Štěpánská 567 /15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) – (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností dodavatele, plní dodavatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.
Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí v den uzavření smlouvy. Vztahy výslovně neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami nebo zvláštním ujednáním smluvních stran se řídí obecně závaznými právními předpisy české republiky, zejména pak Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.). Je-li druhou smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, vše ve znění případných novel.
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraničnQ prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 25.9.2020. Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny.
Tomáš Hrouda
Jednatel společnosti Enjoy Catering s.r.o.
Adresa půjčovny
Brtnice 198Velké Popovice251 69
Odkazy na dokumenty
Adresa půjčovny
Brtnice 198Velké Popovice251 69
Odkazy na dokumenty
© 2024 Enjoy Catering. All rights reserved