Event Akce Catering

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecná ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky platí pro cateringové služby poskytované obchodní společností Enjoy Catering s.r.o. a upravují vztah mezi kupujícím (dále jen kupující) a prodávajícím (dále jen dodavatel): Enjoy Catering s.r.o., Nuselská 336/112, Praha 4, 140 00, IČ: 29042429, DIČ: CZ 29042429 a jsou pro obě strany závazné. Kupující zasláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami prodávajícího.
Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením§ 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy a smlouvy o poskytování navazujících služeb (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím (dodavatelem) a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) mimo jiné i prostřednictvím webové stránky umístěné na internetové adrese www.enjoy-catering.cz (dále jen „webová stránka“).
Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Komunikace mezi stranami
Komunikace mezi stranami bude probíhat primárně prostřednictvím zpráv elektronické pošty, v případě dodavatele se jedná o adresu tomas@eniov-catering.cz, u kupujícího je relevantní adresou e-mailová adresa sdělená při odeslání objednávky. Pro telefonickou komunikaci je kontaktním číslem dodavatele telefonní číslo: +420 608 068 333, číslem kupujícího pak telefonní číslo sdělené při podání objednávky.
Údaje uvedené kupujícím ve-mailové komunikaci a při objednávání zboží jsou dodavatelem považovány za správné.

Uzavření kupní smlouvy
Webová stránka obsahuje informace o nabízených službách. Veškerá prezentace služeb umístěná na webové stránce je informativního charakteru a dodavatel není povinen uzavřít kupní smlouvu ani smlouvu o poskytování služeb.
Objednávku odešle kupující dodavateli prostřednictvím e-mailové adresy tomas@enjoycatering. cz.
Objednávka cateringových služeb odeslaná dodavateli je považována za návrh kupní smlouvy.
Dodavatel po obdržení objednávky prověří možnosti realizace objednávky, a to zejména z hlediska požadovaného sortimentu, termínu a místa dodání.
Dodavatel je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
Dodavatel kupujícímu potvrzuje realizaci objednávky vždy písemně e-mailem na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Termín potvrzení objednávky je stanoven na 3 pracovní dny ode dne, kdy byla doručena objednávka.
Smluvní vztah mezi dodavatelem a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je dodavatelem zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže dodavatel splnit, zašle kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením kupujícího o přijetí této nabídky dodavateli na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto obchodních podmínkách.
Všechny objednávky přijaté dodavatelem jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku, dokud není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky dodavatelem. Kupující může zrušit objednávku prostřednictvím e-mailu dodavatele uvedeného v těchto obchodních podmínkách.

Odstoupení od smlouvy
Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, má právo od kupní smlouvy odstoupit.
V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší.
Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:

– poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a dodavatel před uzavřením smlouvy sdělil kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
– o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
– dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli dodavatele,
– o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
– o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které kupující z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
– v dalších případech uvedených v§ 1837 občanského zákoníku.

Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu dodavatel bezodkladně, nejpozdějivšak do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho přijal, a to stejným způsobem. Dodavatel vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasí a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Dodavatel je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Dodavatel bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

Realizace cateringových služeb
Cateringové služby jsou realizovány v termínu předem stanoveném v objednávce a dodavatel zajistí bezproblémový průběh cateringové akce na základě objednávky kupujícího. Veškeré podmínky realizace (složení cateringu, místo realizace, čas, doprava, personální zajištění, poskytnutí inventáře a mobiliáře) jsou předem odsouhlaseny oběma stranami.

Doprava
Catering je dodavatelem dopravován chladícím vozem za dodržení všech podmínek pro převoz čerstvého jídla – HACCP. Po dohodě s dodavatelem je možné si objednávku vyzvednout v místě výroby. Od okamžiku převzetí objednaného cateringu neručí dodavatel za další nakládání s vyzvednutou objednávkou. Kupující převzetím objednaného cateringu přebírá zodpovědnost za svou objednávku.

Dodací lhůta
Termín a čas dodání je uveden na první straně objednávky. Tento termín může být změněn dohodou mezi dodavatelem a kupujícím.

Platební podmínky
Cateringové služby jsou hrazeny v hotovosti po realizaci akce (kupující obdrží fakturu a příjmový pokladní doklad o úhradě) nebo bankovním převodem po realizaci akce. Dodavatel může stanovit úhradu zálohy ve výši 80% z celkové ceny objednaných cateringových služeb. V případě úhrady zálohy musí být tato částka připsána na účet dodavatele nejpozději 1 týden před realizací, jinak je dodavatel oprávněn plnění objednávky stornovat. Kupující si je vědom, že realizací cateringové akce dodavateli vznikla pohledávka, která je závazná. Na základě této pohledávky a všeobecných obchodních podmínek je prodávající oprávněn tyto pohledávky vymáhat a případně jejich vymáháním pověřit advokáta či jiného zmocněnce. Faktura je splatná do 14 dnů od uskutečněné akce. Za opožděnou úhradu bude účtován poplatkem O, 1 % z dlužné částky za každý den prodlení.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Změna objednávky
Navýšení nebo snížení objednávky cateringu lze změnit pouze po předchozí domluvě s dodavatelem, který dle kapacitních možností určí, zda je možné navýšení. Navýšení nebo snížení objemu lze provést nejpozději do 5 pracovních dnů před realizací cateringové akce.

Storno objednávky
Zrušení objednávky cateringové akce je možné z jakéhokoliv důvodu ( i v případě opatření státu nebo územně samosprávného celku v důsledku, kterého bude zamezeno pořadateli akce akci uskutečnit – zejména opatření týkající se koronaviru / COVID -19) do 7 dnů před plánovanou akcí a to bez finančních náhrad. Po tomto termínu bude účtován storno poplatek z celkové výše objednávky:

6-7dnů před plánovanou akcí 10%
4 -5 dnů před plánovanou akcí 30%
3 dny před plánovanou akcí 60%
1 – 2 dny před plánovanou akcí 100%

Mimosoudní řešení sporů
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567 /15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
Evropské spotřebitelské centrum česká republika, se sídlem Štěpánská 567 /15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) – (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o kupní smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností dodavatele, plní dodavatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.

Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí v den uzavření smlouvy. Vztahy výslovně neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami nebo zvláštním ujednáním smluvních stran se řídí obecně závaznými právními předpisy české republiky, zejména pak Občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb.). Je-li druhou smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, vše ve znění případných novel.
Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraničnQ prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 25.9.2020. Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny.

 

Tomáš Hrouda
Jednatel společnosti Enjoy Catering s.r.o.



Kontakt Business Enjoy Catering

Kontakt

Sídlo a fakturační adresa

Nuselská 336/112,
Praha 4 – Michle,
140 00
IČ: 29042429
DIČ: CZ29042429
Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 162229.
Více informací

Doručovací adresa

Brtnice 198
Velké Popovice
251 69

Adresa půjčovny

Brtnice 198
Velké Popovice
251 69

Sídlo a fakturační adresa

Nuselská 336/112,
Praha 4 – Michle,
140 00

IČ: 29042429
DIČ: CZ29042429

Společnost je zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 162229.
Více informací

Doručovací adresa

Brtnice 198
Velké Popovice
251 69

Adresa půjčovny

Brtnice 198
Velké Popovice
251 69

Kontaktní osoba

Tomáš Hrouda, catering director
tomas@enjoy-catering.cz
+420 608 068 333

Kontaktní osoba

Tomáš Hrouda, catering director
tomas@enjoy-catering.cz
+420 608 068 333



Kariéra

V současné době chceme posílit náš tým

Ikona - Obsluha cateringu

Obsluha cateringu

Požadujeme

vhodné vystupování, zkušenost v oboru, časovou flexibilitu, znalost NJ a AJ výhodou (ne podmínkou)

Nabízíme

práci v mladém kolektivu, pracovní různorodost, platový postup

Ikona - Obsluha cateringu

Obsluha cateringu

Požadujeme

vhodné vystupování, zkušenost v oboru, časovou flexibilitu, znalost NJ a AJ výhodou (ne podmínkou)

Nabízíme

práci v mladém kolektivu, pracovní různorodost, platový postup

Spojte se s námi



Reference

Reference

Důvěřují nám nejúspěšnější společnosti na globálním trhu

Česká spořitelna klient logo
Steilmann klient logo
Horská Služba logo
Škoda Auto logo
NTK logo
Emco logo
ČZU logo
ČVUT logo
Czech Trade logo
Komerční banka klient logo
T-Mobile logo
HAVEX Auto Logo
DefSec Innovation Hub logo
DRFG logo
IMOFA logo
Logio logo
Česká spořitelna klient logo
Steilmann klient logo
Horská Služba logo
Škoda Auto logo
NTK logo
Emco logo
ČZU logo
ČVUT logo
Czech Trade logo
Komerční banka klient logo
T-Mobile logo
HAVEX Auto Logo
DefSec Innovation Hub logo
DRFG logo
IMOFA logo
Logio logo
Česká spořitelna klient logo
Steilmann klient logo
Horská Služba logo
Škoda Auto logo
NTK logo
Emco logo
ČZU logo
ČVUT logo
Czech Trade logo
Komerční banka klient logo
T-Mobile logo
HAVEX Auto Logo
DefSec Innovation Hub logo
DRFG logo
IMOFA logo
Logio logo

„Vážený pane Hroudo, dovolte mi předat poděkování Vám i Vašemu týmu za výborně odvedenou práci při zajištění cateringových služeb během akce KRECon 2024 v NTK. Moc děkujeme za chutné občerstvení, krásnou profesionální prezentaci jídla a příjemnou spolupráci s mladým ochotným týmem Vašich kolegů.“

— Mgr. Jitka H., Národní technická knihovna

NTK Karel Jakubec Photography
© Karel Jakubec

„Vážený pane Hroudo, dovolte mi předat poděkování Vám i Vašemu týmu za výborně odvedenou práci při zajištění cateringových služeb během akce KRECon 2024 v NTK. Moc děkujeme za chutné občerstvení, krásnou profesionální prezentaci jídla a příjemnou spolupráci s mladým ochotným týmem Vašich kolegů.“

— Mgr. Jitka H., Národní technická knihovna

NTK Karel Jakubec Photography
© Karel Jakubec

„Pane Hroudo, chtěli bychom Vám všem moc poděkovat. Máte báječný tým, paní Andrea - skvělá. Jídlo moc dobré, milý personál ... Prostě jsme byli moc spokojení!“

— Mirka B., TATE International, s.r.o.

Betlémská kaple
© Bkwillwm

„Pane Hroudo, chtěli bychom Vám všem moc poděkovat. Máte báječný tým, paní Andrea - skvělá. Jídlo moc dobré, milý personál ... Prostě jsme byli moc spokojení!“

— Mirka B., TATE International, s.r.o.

Betlémská kaple
© Bkwillwm

„Poděkujte prosím členům Vašeho týmu za skvělou spolupráci a profesionální a příjemný přístup.“

— Alena V., CEKAS, z.ú.

Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky – CIIRC
© Časopis stavebnictví

„Poděkujte prosím členům Vašeho týmu za skvělou spolupráci a profesionální a příjemný přístup.“

— Alena V., CEKAS, z.ú.

Český institut informatiky, robotiky a kybernetiky – CIIRC
© Časopis stavebnictví

„Velice děkujeme, vše bylo perfektní a všichni si moc chválili jak výborné jídlo, tak servis!“

— Zina P., Congress Business Travel

Fakulta Architektury ČVUT
© ČVUT

„Velice děkujeme, vše bylo perfektní a všichni si moc chválili jak výborné jídlo, tak servis!“

— Zina P., Congress Business Travel

Fakulta Architektury ČVUT
© ČVUT

... a mnoho dalších klientů

Ambassade de France
AUTOCONT a.s.
AV MEDIA EVENTS, A.S.
CEKAS z.ú.
Clean Air Task Force
Congress Business Travel
CUIP
Czech Trada
CzechInvest
Českomoravská konfederace odborových svazů – ČMKOS
Česká spořitelna
ČZU
DefSec Innovation Hub, z.ú.
DRFG a.s
Emco
GEOTRONICS Praha, s. r. o.
Havex auto
Horská služba ČR
Charta 77
Imofa s.r.o.
INVENTI Development s.r.o.

K.B.
Kondor
Logio s.r.o.
Merck Life Science spol. s r.o.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy
Ministerstvo vnitra – Česká republika
Národní galerie Praha
Národní technická knihovna
Německé velvyslanectví
Orlen UniCre a.s.
Panevropská univerzita a.s.
Porsche Engineering Services, s.r.o.
Shameless, s.r.o.
Stada
Škoda Auto
The English College in Prague
T-Mobile Czech Republic a.s.
UCEEB
UNIVERSITAET INNSBRUCK
Úřad vlády – Česká republika
VŠCHT

Jste připraveni to s námi rozjet?

Poptat služby

Spojte se s námi



Event Akce Catering

Naše služby

S více než 25 lety zkušeností v gastronomii a organizaci akcí nabízíme kompletní servis od návrhu menu po technické zajištění a výzdobu, abychom proměnili každou událost ve výjimečný zážitek.


Jste připraveni to s námi rozjet?

Poptat služby

Spojte se s námi



Event Akce Catering

Zásady ochrany osobních údajů

Zásady ochrany osobních údajů
Poslední aktualizace 30. října 2024
Účinné od 30. října 2024

Tato Zásady ochrany osobních údajů popisují politiky společnosti Enjoy Catering s.r.o., Nuselská 336/112, Praha 4 – Michle, Praha 140 00, Česká republika, email: tomas@enjoy-catering.cz, telefon: +420608068333 ohledně shromažďování, používání a zpřístupnění vašich informací, které shromažďujeme, když používáte naše webové stránky (https://www.enjoy-catering.cz/) (dále jen „Služba“). Přístupem k Službě nebo jejím používáním souhlasíte se shromažďováním, používáním a zpřístupněním vašich informací v souladu s těmito Zásadami ochrany osobních údajů. Pokud s tímto nesouhlasíte, prosím, nepřistupujte k Službě a nepoužívejte ji.
Můžeme kdykoli tuto Zásady ochrany osobních údajů změnit bez předchozího upozornění a zveřejníme revidované Zásady ochrany osobních údajů na Službě. Revidované Zásady budou účinné 180 dní od doby, kdy budou zveřejněny na Službě, a váš pokračující přístup nebo používání Služby po této době bude znamenat váš souhlas s revidovanými Zásadami ochrany osobních údajů. Doporučujeme vám proto pravidelně kontrolovat tuto stránku.

Jak používáme vaše informace:
Informace, které o vás shromažďujeme, použijeme k následujícím účelům:

  • Shromažďování zpětné vazby od zákazníků.
    Pokud chceme použít vaše informace k jinému účelu, požádáme vás o souhlas a vaše informace použijeme pouze po obdržení vašeho souhlasu a poté pouze k účelům, pro které byl souhlas udělen, pokud nás zákon nevyžaduje k jinému postupu.

Vaše práva:
V závislosti na platném zákoně můžete mít právo na přístup a opravu nebo vymazání vašich osobních údajů nebo obdržení kopie vašich osobních údajů, omezit nebo vznést námitky proti aktivnímu zpracování vašich údajů, požádat nás o sdílení (přenesení) vašich osobních údajů jiné entity, odvolat jakýkoli souhlas, který jste nám poskytli ke zpracování vašich údajů, právo podat stížnost u státního orgánu a další práva, která mohou být relevantní podle platných zákonů. K uplatnění těchto práv nám můžete napsat na tomas@enjoy-catering.cz. Na vaši žádost odpovíme v souladu s platnými zákony.
Vezměte prosím na vědomí, že pokud nám nedovolíte shromažďovat nebo zpracovávat požadované osobní informace nebo odvoláte souhlas se zpracováním týchž pro požadované účely, nemusíte mít možnost přístupu nebo používání služeb, pro které byly vaše informace požadovány.

Cookies atd.
Chcete-li se dozvědět více o tom, jak používáme tyto a vaše volby v souvislosti s těmito sledovacími technologiemi, prosím, odkazujte se na naše Zásady používání cookies.

Bezpečnost:
Bezpečnost vašich informací je pro nás důležitá a použijeme rozumná bezpečnostní opatření k prevenci ztráty, zneužití nebo neoprávněné změny vašich informací, které máme pod kontrolou. Nicméně, vzhledem k inherentním rizikům, nemůžeme zaručit absolutní bezpečnost a v důsledku toho nemůžeme zajistit nebo zaručit bezpečnost jakýchkoli informací, které nám přenášíte, a činíte tak na vlastní riziko.

Stížnosti / Úředník pro ochranu údajů:
Pokud máte jakékoli dotazy nebo obavy ohledně zpracování vašich informací, které máme k dispozici, můžete napsat našemu úředníkovi pro stížnosti na Enjoy Catering s.r.o., Nuselská 336/112, Praha 4 – Michle, email: tomas@enjoy-catering.cz. Vaše obavy vyřešíme v souladu s platnými zákony.

 

V Praze dne 30. 10. 2024
Tomáš Hrouda
Jednatel společnosti Enjoy Catering s.r.o.



Půjčovna inventáře Catering Eventy

Půjčovna inventáře

Půjčovna inventáře

Pokud chcete uspořádat společenskou akci spojenou s občerstvením a nemáte k tomu potřebné odpovídající vybavení, rádi Vám ho zapůjčíme. Využijte možnost pronájmu inventáře a mobiliáře. V případě zájmu můžeme nabídnout i dopravu, instalaci a mytí veškerého vybavení.

Půjčovna inventáře

Pokud chcete uspořádat společenskou akci spojenou s občerstvením a nemáte k tomu potřebné odpovídající vybavení, rádi Vám ho zapůjčíme. Využijte možnost pronájmu inventáře a mobiliáře. V případě zájmu můžeme nabídnout i dopravu, instalaci a mytí veškerého vybavení.


Gastro vybavení

sklo
porcelán a kávový servis
příbory
kávovary, várnice na horké nápoje
výčepní zařízení
grily

Gastro vybavení

sklo
porcelán a kávový servis
příbory
kávovary, várnice na horké nápoje
výčepní zařízení
grily

Ostatní vybavení

stoly, židle
pivní sety
bistro stoly
ubrusy
party stany 3x6m

Ostatní vybavení

stoly, židle
pivní sety
bistro stoly
ubrusy
party stany 3x6m

Adresa půjčovny

Brtnice 198
Velké Popovice
251 69

Adresa půjčovny

Brtnice 198
Velké Popovice
251 69

Ceník

Ceník

TypObsahCena za
1ks/1den
Poznámky
sektové (flétny)0,1l3,00 Kč
vinné0,2l3,00 Kč
nealko Tina0,2l3,00 Kč
koktejl0,3l3,00 Kč
pivní - Plzeň0,33l3,00 Kč
pivní - Birell0,33l3,00 Kč
pivní - Gambrinus0,33l3,00 Kč
whiskovky3,00 Kč
cognakovky3,00 Kč
džbán1l20,00 Kč
TypObsahCena za
1ks/1den
Poznámky
talíř klubový10,00 Kč
talíř masový10,00 Kč
talíř dezertní5,00 Kč
bujón šálek5,00 Kč
šálek a podšálek na čaj8,00 Kč
šálek a podšálek na kávu8,00 Kč
slánky/pepřenky15,00 Kč
talíř čtverec15,00 Kč
talíř obdélník15,00 Kč
mísa salátová15,00 Kč
miska čtverec15,00 Kč
sosírky5,00 Kč
TypObsahCena za
1ks/1den
Poznámky
vidličky5,00 Kč
vidličky salátové5,00 Kč
vidličky dezertní5,00 Kč
nože5,00 Kč
lžičky5,00 Kč
lžičky moca5,00 Kč
lžíce5,00 Kč
naběračky5,00 Kč
kleštičky malé5,00 Kč
kleštičky velké5,00 Kč
dortová lopatka5,00 Kč
TypObsahCena za
1ks/1den
Poznámky
várnice s ohřevem9l250,00 Kč1600W
várnice s ohřevem12l250,00 Kč1800W
presovač-sáčko300,00 Kč2100W
kávovar - překapávač200,00 Kč2100W
kávovar - plotýnka150,00 Kč1000W
kávová konvice40,00 Kč//
Blanca - vodní lázeň1/3600,00 Kč2100W
Blanca - vodní lázeň1/2500,00 Kč1400W
pivní chlazení1300,00 Kč320W
palačinkovač250,00 Kč1000W
elektrický tál500,00 Kč2x3000W
párkovač (v rohlíku)150,00 Kč1000W
topný hříbek elektro.1 200,00 Kč2000W
TypObsahCena za
1ks/1den
Poznámky
koš velký30,00 Kč
koš střední20,00 Kč
koš malý10,00 Kč
TypObsahCena za
1ks/1den
Poznámky
1/1 střední40,00 Kč
1/1 vysoká40,00 Kč
1/2 vysoká40,00 Kč
1/2 střední40,00 Kč
1/2 nízká40,00 Kč
2/3 střední40,00 Kč
1/3 nízká40,00 Kč
víka na GN20,00 Kč
TypObsahCena za
1ks/1den
Poznámky
chladič-víno40,00 Kč
chladič-sekt40,00 Kč
shafing150,00 Kč
dawis cup-malý50,00 Kč
dawis cup-velký60,00 Kč
košíček odpadkový nerez20,00 Kč
koš odpadkový velký60,00 Kč
tác debaras malý20,00 Kč
tác debaras velký20,00 Kč

Jste připraveni to s námi rozjet?

Poptat služby

Spojte se s námi



Catering služby

Catering

Catering

V oblasti gastronomie se pohybujeme již několik let a proto je naším hlavním cílem plnit nejrůznější přání klientů k jejich spokojenosti. Specializujeme se na organizaci cateringových služeb pro firmy i soukromé osoby.

Existuje mnoho forem cateringových služeb. Vy však nemusíte znát rozdíly mezi rautem, číší vína nebo koktejlem. Stačí nám zadat Vaše požadavky a představy do našeho formuláře a my Vám rádi pomůžeme s výběrem cateringové služby, která bude pro Vaši akci nejvhodnější.

Catering

V oblasti gastronomie se pohybujeme již několik let a proto je naším hlavním cílem plnit nejrůznější přání klientů k jejich spokojenosti. Specializujeme se na organizaci cateringových služeb pro firmy i soukromé osoby.

Existuje mnoho forem cateringových služeb. Vy však nemusíte znát rozdíly mezi rautem, číší vína nebo koktejlem. Stačí nám zadat Vaše požadavky a představy do našeho formuláře a my Vám rádi pomůžeme s výběrem cateringové služby, která bude pro Vaši akci nejvhodnější.


Snídaně

Je zpravidla složená ze snadno připravitelných pokrmů, které procházejí jen minimálním procesem vaření. Často se skládá z pečiva, másla, vajíček, slaniny, marmelád či džemů. Jako nápoj se většinou preferuje čaj, káva, džus či mléko.

Snídaně

Je zpravidla složená ze snadno připravitelných pokrmů, které procházejí jen minimálním procesem vaření. Často se skládá z pečiva, másla, vajíček, slaniny, marmelád či džemů. Jako nápoj se většinou preferuje čaj, káva, džus či mléko.

Coffee break

Během konferencí, seminářů, kongresů, workshopů je třeba osvěžit unavenou mysl. K tomu je vhodná přestávka trvající obvykle 10 – 30 minut, při které se podávají z pravidla lehké snacky v podobě baget či sandwichů, ovoce a sladkého pečiva. K pití se konzumuje nejčastěji káva, čaj, voda nebo juice.

Coffee break

Během konferencí, seminářů, kongresů, workshopů je třeba osvěžit unavenou mysl. K tomu je vhodná přestávka trvající obvykle 10 – 30 minut, při které se podávají z pravidla lehké snacky v podobě baget či sandwichů, ovoce a sladkého pečiva. K pití se konzumuje nejčastěji káva, čaj, voda nebo juice.

Raut

Raut je vhodnou a nejoblíbenější formou společenské akce, která slouží k navození společenské aktivity a zprostředkování kontaktů. Jedná se o slavnostní občerstvení, které se uskutečňuje zejména v odpoledních či večerních hodinách. Akce začíná zpravidla „Welcome drinkem“, který nabízí obsluha hostům při příchodu. Po přivítání a úvodním programu jsou pro hosty připraveny Švédské a nápojové stoly. Nabídku tvoří teplé a studené pokrmy, dezerty, alkoholické, nealkoholické a teplé nápoje (víno, pivo, voda, juice, cola, káva, čaj). Konzumace probíhá převážně samoobslužným způsobem, při kterém si hosté mohou vybrat, na co mají právě chuť nebo co je láká ochutnat. Jídlo se konzumuje výhradně ve stoje. Občerstvení je profesionálně naaranžováno, což je základem dobrého rautu. Součástí akce často bývá doprovodný program a hudba.

Raut

Raut je vhodnou a nejoblíbenější formou společenské akce, která slouží k navození společenské aktivity a zprostředkování kontaktů. Jedná se o slavnostní občerstvení, které se uskutečňuje zejména v odpoledních či večerních hodinách. Akce začíná zpravidla „Welcome drinkem“, který nabízí obsluha hostům při příchodu. Po přivítání a úvodním programu jsou pro hosty připraveny Švédské a nápojové stoly. Nabídku tvoří teplé a studené pokrmy, dezerty, alkoholické, nealkoholické a teplé nápoje (víno, pivo, voda, juice, cola, káva, čaj). Konzumace probíhá převážně samoobslužným způsobem, při kterém si hosté mohou vybrat, na co mají právě chuť nebo co je láká ochutnat. Jídlo se konzumuje výhradně ve stoje. Občerstvení je profesionálně naaranžováno, což je základem dobrého rautu. Součástí akce často bývá doprovodný program a hudba.

Číše vína

Jedná se o společenskou událost, která se může konat v kteroukoli denní dobu a netrvá déle než 30 minut. Lze ji uspořádat při různých příležitostech, např. při podepisování smluv, křestu nové knihy nebo CD, při vernisážích, výstavách, otevření nové prodejny či pobočky apod. Jak už naznačuje název, podává se výhradně sklenka sektu, vína či vody, popř. drobné chuťovky a pochutiny. Vše je podáváno obsluhujícím personálem přímo z podnosů, konzumace probíhá ve stoje.

Číše vína

Jedná se o společenskou událost, která se může konat v kteroukoli denní dobu a netrvá déle než 30 minut. Lze ji uspořádat při různých příležitostech, např. při podepisování smluv, křestu nové knihy nebo CD, při vernisážích, výstavách, otevření nové prodejny či pobočky apod. Jak už naznačuje název, podává se výhradně sklenka sektu, vína či vody, popř. drobné chuťovky a pochutiny. Vše je podáváno obsluhujícím personálem přímo z podnosů, konzumace probíhá ve stoje.

Koktejl

Koktejl je společenská akce, organizovaná dopoledne nebo odpoledne. Jedná se o nejjednodušší způsob, jak uspořádat akci s občerstvením. Je ekonomicky a provozně méně náročná. Ideální je např. pro vernisáže či tiskové konference. Hosté mohou přicházet i odcházet po celou dobu konání akce, hostitelé či pořadatelé se proto zdržují poblíž vstupu, aby se s hosty mohli průběžně přivítat i rozloučit. Po stránce gastronomické má charakter svačiny. Podávají se nápoje i drobné občerstvení v podobě kanapek nebo finger foodu servírované z plat, konzumují se ve stoje. Délka trvaní 60 – 90 minut.

Koktejl

Koktejl je společenská akce, organizovaná dopoledne nebo odpoledne. Jedná se o nejjednodušší způsob, jak uspořádat akci s občerstvením. Je ekonomicky a provozně méně náročná. Ideální je např. pro vernisáže či tiskové konference. Hosté mohou přicházet i odcházet po celou dobu konání akce, hostitelé či pořadatelé se proto zdržují poblíž vstupu, aby se s hosty mohli průběžně přivítat i rozloučit. Po stránce gastronomické má charakter svačiny. Podávají se nápoje i drobné občerstvení v podobě kanapek nebo finger foodu servírované z plat, konzumují se ve stoje. Délka trvaní 60 – 90 minut.

Barbecue

Barbecue neboli grilování je v poslední době čím dál populárnější a žádanější. Hodí se při pořádání jakýchkoli společenských akcí. Základem barbecue je pohoštění v podobě grilovaných dobrot (klobás, steaků, ryb, zeleniny). Může se využít také v kombinaci s rautem nebo být součástí Garden party.

Barbecue

Barbecue neboli grilování je v poslední době čím dál populárnější a žádanější. Hodí se při pořádání jakýchkoli společenských akcí. Základem barbecue je pohoštění v podobě grilovaných dobrot (klobás, steaků, ryb, zeleniny). Může se využít také v kombinaci s rautem nebo být součástí Garden party.

Garden party

Zahradní slavnost má většinou neformální a sezonní charakter. Pořádá se např. k oslavě narozenin nebo výročí firmy. Pro pořádání zahradní party však není potřeba ani žádná záminka. Hlavním důvodem a tématem bývá výborné jídlo a pití, posezení se známými lidmi na čerstvém vzduchu. Většinou je tedy zahradní slavnost pořádána ve venkovních prostorách (zahrady, parky, terasy). Když počasí nepřeje, zajistíme stany včetně plynových topidel. Součástí zahradní slavnosti často bývá kulturní i sportovní doprovodný program a zábava pro děti. Občerstvení probíhá formou rautu, kterou je možno doplnit o grilování čerstvého masa, ryb, či rožnění selete. Pokrmy jsou dováženy a po dobu akce uchovávány ve speciálním chladícím voze.

Garden party

Zahradní slavnost má většinou neformální a sezonní charakter. Pořádá se např. k oslavě narozenin nebo výročí firmy. Pro pořádání zahradní party však není potřeba ani žádná záminka. Hlavním důvodem a tématem bývá výborné jídlo a pití, posezení se známými lidmi na čerstvém vzduchu. Většinou je tedy zahradní slavnost pořádána ve venkovních prostorách (zahrady, parky, terasy). Když počasí nepřeje, zajistíme stany včetně plynových topidel. Součástí zahradní slavnosti často bývá kulturní i sportovní doprovodný program a zábava pro děti. Občerstvení probíhá formou rautu, kterou je možno doplnit o grilování čerstvého masa, ryb, či rožnění selete. Pokrmy jsou dováženy a po dobu akce uchovávány ve speciálním chladícím voze.

Jste připraveni to s námi rozjet?

Poptat služby

Spojte se s námi



Eventy organizace akcí

Eventy

Eventy

Vedle gastronomických služeb jsme pro Vás schopni uspořádat i velké množství doplňkových programů. Stačí zadat Vaše požadavky, které se budeme snažit precizně zpracovat a připravit nezapomenutelnou akci. Zhostíme se přípravy interiéru i exteriéru. Základem úspěšné akce je promyslet každý detail, který může být rozhodující pro příjemně strávený čas.

Dokážeme pro Vás připravit jak tradiční staročeskou akci včetně krojů, tak i party v moderním pojetí.

Enjoy Agency komplexní eventové a produkční služby
Enjoy Music komplexní audiovizuální služby

Tematické dny a oslavy

Na Vaše přání zabezpečíme oslavy na klíč. Například dětský den, oslavy narozenin, firemní večírky, vánoční večírky, pálení čarodějnic a další.

Jako doplňkový program zajišťujeme malování na obličej, moderátora, animační programy, barmanskou show, fotografa, hostesky, obsluhu v tematických kostýmech.

Tematické dny a oslavy

Na Vaše přání zabezpečíme oslavy na klíč. Například dětský den, oslavy narozenin, firemní večírky, vánoční večírky, pálení čarodějnic a další.

Jako doplňkový program zajišťujeme malování na obličej, moderátora, animační programy, barmanskou show, fotografa, hostesky, obsluhu v tematických kostýmech.

Svatby

Svatební den je jednou z nejvýznamnějších událostí člověka a je potřeba ho připravit do každého detailu. Užijte si naplno Váš významný den a veškeré přípravy nechte na nás. Pomůžeme Vám naplánovat a zajistit Váš svatební den a to od výběru místa, přes květinovou výzdobu, menu, svatební dort, fotografa až po večerní oslavu. Záleží jen na Vás, jaký styl či barevné kombinace si budete přát. Výběr místa je závislý na počtu pozvaných hostů a ročním období.

Svatby

Svatební den je jednou z nejvýznamnějších událostí člověka a je potřeba ho připravit do každého detailu. Užijte si naplno Váš významný den a veškeré přípravy nechte na nás. Pomůžeme Vám naplánovat a zajistit Váš svatební den a to od výběru místa, přes květinovou výzdobu, menu, svatební dort, fotografa až po večerní oslavu. Záleží jen na Vás, jaký styl či barevné kombinace si budete přát. Výběr místa je závislý na počtu pozvaných hostů a ročním období.

Konference a školení

Semináře a konference jsou připravovány v dlouhodobém předstihu. Náplň konferencí a seminářů je na rozdíl od firemních akcí především pracovní. Velmi důležité je dobré naplánování a organizace občerstvovacích přestávek a obědů. Pomůžeme Vám zorganizovat a zajistit úspěšný průběh semináře nebo konference, na které se účastníci dozví nejen mnoho nových a užitečných informací, ale na které se také kvalitně a výborně nasytí.

Konference a školení

Semináře a konference jsou připravovány v dlouhodobém předstihu. Náplň konferencí a seminářů je na rozdíl od firemních akcí především pracovní. Velmi důležité je dobré naplánování a organizace občerstvovacích přestávek a obědů. Pomůžeme Vám zorganizovat a zajistit úspěšný průběh semináře nebo konference, na které se účastníci dozví nejen mnoho nových a užitečných informací, ale na které se také kvalitně a výborně nasytí.

Audio-video technika

Naší prioritou je spokojenost zákazníka a vysoká kvalita, proto také nabízíme možnost využití našich služeb v oblasti audio-video techniky. Jsme schopni zabezpečit audio-video techniku včetně DJ pro Vaši oslavu, svatební hostinu či jinou party.

Audio-video technika

Naší prioritou je spokojenost zákazníka a vysoká kvalita, proto také nabízíme možnost využití našich služeb v oblasti audio-video techniky. Jsme schopni zabezpečit audio-video techniku včetně DJ pro Vaši oslavu, svatební hostinu či jinou party.

Audio-video technika

AV techniky Enjoy Catering

Počet ksTechnika
1ksBehringer X32 Compact Mix
1ksStagebox S32
1ksYamaha MG 10XU mix
1ksDJ virtuál
3ksMikrofon Shure BLX24/PG58
2ksYamaha DZR 12
4ksYamaha DRX 12
4ksYamaha DSR 118W
4ksDB Technologies FMX 12
Počet ksTechnika
45ksLCD 2,8" 50x50 celkem 4,5m x 2,5m
1ksLED procesor Novastar VX 4S
1ksLCD 65“ + stojan
3ksLCD 82“ + stojan
Počet ksTechnika
14ksBeam Hero 100
10ksWash Singercon 36 LED
3ksLed panel Isolde 1020
3ksTheatre Spotlight spot 650
6ksADJ Encore FR20 DTW
9ksPar 56
14ksLed Par 56
8ksLed Bar
1ksLed BOD
4ksLed metrix Blinder
//
1ksHazer
2ksADJ Fog Fury Jett
1ksVětrák SF 125
//
16ksGlobaTruss konstrukce
4ksGlobaTruss konstrukce T
Technika
Mobilní podium 6mx4m se střechou
Nivtec 2mx1m

+ Propojovací kabely, elektro rozvod, spojovací materiál, atd…

Jste připraveni to s námi rozjet?

Poptat služby

Spojte se s námi